ciccisliv

Torsdag :)

Av Cecilia Essen-Möller - 2014-07-24 23:06

Torsdag, ja torsdag. Vad gör jag på en torsdag? Ingenting haha, jo då. Morfar + emelie (kusin) är här och idag var vi och badade i sjön vilket var varmt som jag inte trodde :p men ja vi badade i typ en timme sen åkte i och handlade mat osv...när vi kom hem så gjorde morfar köttfärsås och Mamma spagetti ;) super gott :)

I tisdags åkte Mirka norrström och hennes familj hem. Mirka är känd från familjen annorlunda för er som inte visste det :) kommer ett inlägg senare om dom dagarna

Jaja men nu äre kväll och sängen väntar på mig :) :) ska bara prata lite till med kusin och sen blire sängen tror jag.

Godnatt Alla Människor <3

 
 
Ingen bild

Alice

29 juli 2014 01:06

Var ska du börja gymnasiet och vilken linje?

Cecilia Essen-Möller

1 augusti 2014 10:08

I älvdalen. Ska gå IM och plugga upp två ämnen sen ska jag söka vidare till borlänge där jag ska gå restaurang och livsmedel inriktning kondior :)

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards