ciccisliv

fryser ihjäl

Av Cecilia Essen-Möller - 2014-08-26 18:29

det är säkert kokande hett under mitt täcke men jag fryser som en idiot endå. kan vara så att jag har feber men jag hoppas inte de för jag vill inte missa de timmar jag har kvar i skolan. Om nån vecka så byter jag skola och flyttar hemifrån. nu när jag är sjuk, kan jag inte heller ägna tid åt familjen för jag kan knappt gå :(. det värsta av allt är att jag har körskola på torsdag för moped klass 2 och jag måste gå på den annars så missar jag en massa. tur jag har böckerna hemma och kan plugga för då behöver jag inte vara med till 100 % på lektionen. snälla jag vill bara vara frisk. 


idag blir kvällen tidigare än nånsin tror jag. funderar på att gå och lägga mig nu för jag vet att jag inte kommer få sova inatt pågrund av min täppta näsa och om jag ska orka gå till skolan imorogn så måste jag sova. idag gick de ju bra för alla (3 pers) i klassen ä sjuka på nått vis ungefär samma som mig har de oxå men nu måste jag börjar avrunda detta inlägget för mina fingrar halv sover så det är svårt att skriva. hittar ni något stavfel nu så vet ni varför. ''ha en bra natt så hörs vi maybe imorgon. godnatt världen <3

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards