ciccisliv

Kväll

Av Cecilia Essen-Möller - 2014-10-13 21:22

äntligen kväll. Som man längtat efter att få gå och lägga sig i sängen under de varma täcket ;) Imorgon blir de till att gå upp mellan 06:00 och 06:15 då jag börjar 8 och bussen går 07:27 från stan men först ska jag ta ut pengar och fylla på mitt busskort med resor så jag tar mig till skolan haha ;). Imorgon ska vi göra biskvier, ska bli sååå kul att få lära sig hur man gör för då kommer jag lätt att göra de hemma sen :). Jag smög tog en bild inne i bageriet fast inne där jag vill vara som mest och det är i konditoriet

Där ska vi vara imorgon och arbeta hela dagen. Slutar klockan 15:00 så de blir en tuff dag :') men man gör ju sitt bästa :) aja säger väll godnatt och ha en fortsatt trevlig kväll ni som e vakna :)

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards